Op weg naar |88| niet het EK

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op weg naar |88| niet het EK

Hoi Allemaal.
    Ik heb heel mijn leven wel aan sport gedaan, voornamelijk voetbal en daartussen heb ik altijd aan fitness gedaan.

Ik heb volgens mij gewoon aanleg om aan te komen. Ik hou natuurlijk ook van het leven (eten). omdat ik een voetballer ben heb ik dikke bovenbenen. en mijn grootste vetgehalte zit bij mijn buik en billen. Mijn borst en schouders mag ik niet over klagen.

doordat ik telkens maar zwaarder werd en soms niet de discipline heb om te gaan sporten en weer terug te vallen in mijn oude eetpatroon voel ik me soms ellendig.

Ik heb in de afgelopen jaren zoveel gelezen op fora's zoals deze en artikkelen over afvallen, maar Ik ben het nu echt zat. ik heb vanaf vorige week defenitief een keuze gemaakt om echt te gaan veranderen. Dit gaat mijn moment worden. Ik heb gelukkig de ruimte om iedere dag te sporten.

Wat ik vraag aan jullie ervaringsdeskundigen is hoe kan ik zo effecient mogelijk afvallen? met de ruimte dat ik elke dag kan sporten ochtend/avond
    zijn er bepaalde oefeningen? of technieken om extra meer vet te verbranden. ik zal hieronder schetsen hoe ik mijn week wil indelen. ik ben benieuwd naar jullie reacties

Lengte: 183cm
    start gewicht: 03-01-2013: 108.0 kg
    huidige gewicht: 08-01-2013: 104.8 kg

Mijn gemiddelde dag
    09.00 dexaprine
    09.30 Fitness ( buikoefeningen 15min, krachtoef lichtgewicht 20min, cardio 30
    11.00 isolaat shake
    11.30 appel en of roggebrood met beleg
    13.00 appel en sinasappel
    15.00 2x volkoren brood met beleg
    17.00 appel
    18.00 insannity workout 40 min
    18.40 isolaat shake
    19.00 appelazijn met water innemen.
    19.10 veel stoomgroente met ei, zalm/ of Rijstgericht met kipfile en salade
    21.00 ongezouten noten/
    22.30 magere kwart aardbei smaak
    23.30 slapen
    Water en groene thee hele dag door drinken en 4 x per week een glas fris

Sinds 03-01-2013 aan insannity programma begonnen dit doe ik dagelijks waardoor ik soms niet ga fitnessen. dus je kan zeggen dat ik op gemiddeld 3dagen 2 x sport. dus fitness en insannity.

In het weekend eet ik soms een pizza of shoarma en ook weleens wi brood met kaas of tonijn. In het weekend sport ik sowieso op beide dagen

Ik hoop dit vol te houden en ik weet dat ik doordeweeks meer moet gaan eten, maar omdat ik zo inspiratieloos ben weet ik het soms niet.

Het kan zijn dat ik nog wat dingen vergeten ben te vertellen, maar ik voel me als ik een week dit doe niet slecht en heb ook vaak geen hongergevoel in de middag.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. ik zal deze post de komende 2 maanden bijhouden. en kijken of het nou echt haalbaar is dat ik naar de 88kg kan. en dan niet eens denkend aan een sixpack in mijn ogen nu is dat onmogelijk dat ik dat ooit ga krijgen.
    Ik ga in iedergeval proberen naar te streven.

Alvast bedankt

Welkom, mooie beginpost. Dat belooft veel goeds voor in de toekomst!
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

succes met je goede voornemens volhouden nu!
      Strength Within, Pride Throughout

Comment

Originally posted by Brombeer View Post
        Hoi Allemaal.
        Ik heb heel mijn leven wel aan sport gedaan, voornamelijk voetbal en daartussen heb ik altijd aan fitness gedaan.

Ik heb volgens mij gewoon aanleg om aan te komen. Ik hou natuurlijk ook van het leven (eten). omdat ik een voetballer ben heb ik dikke bovenbenen. en mijn grootste vetgehalte zit bij mijn buik en billen. Mijn borst en schouders mag ik niet over klagen.

doordat ik telkens maar zwaarder werd en soms niet de discipline heb om te gaan sporten en weer terug te vallen in mijn oude eetpatroon voel ik me soms ellendig.

Ik heb in de afgelopen jaren zoveel gelezen op fora's zoals deze en artikkelen over afvallen, maar Ik ben het nu echt zat. ik heb vanaf vorige week defenitief een keuze gemaakt om echt te gaan veranderen. Dit gaat mijn moment worden. Ik heb gelukkig de ruimte om iedere dag te sporten.

Wat ik vraag aan jullie ervaringsdeskundigen is hoe kan ik zo effecient mogelijk afvallen?(krachttraining icm goed voedingsschema) met de ruimte dat ik elke dag kan sporten ochtend/avond(hardlopen/cardio op dagen dat je geen kt doet)
        zijn er bepaalde oefeningen?(compounds) of technieken om extra meer vet te verbranden.(tabbattas) ik zal hieronder schetsen hoe ik mijn week wil indelen. ik ben benieuwd naar jullie reacties

Lengte: 183cm
        start gewicht: 03-01-2013: 108.0 kg
        huidige gewicht: 08-01-2013: 104.8 kg

Mijn gemiddelde dag
        09.00 dexaprine(meteen eiwitten nemen, als je 9:30 traint zou ik ook kh nemen/dus whey met brinta bv)
        09.30 Fitness ( buikoefeningen 15min, krachtoef lichtgewicht 20min, cardio 30
        11.00 isolaat shake
        11.30 appel en of roggebrood met beleg(kipfilet)
        13.00 appel en sinasappel
        15.00 2x volkoren brood met beleg(kipfilet?)
        17.00 appel(je zal er onderwijl uitzien als een appel?waarom zoveel fruit?)
        18.00 insannity workout 40 min
        18.40 isolaat shake
        19.00 appelazijn met water innemen.
        19.10 veel stoomgroente met ei, zalm/ of Rijstgericht met kipfile en salade
        21.00 ongezouten noten/
        22.30 magere kwart aardbei smaak(gewoon magere zonder smaak nemen, hier zit veel suiker in)
        23.30 slapen
        Water en groene thee hele dag door drinken en 4 x per week een glas fris(fuck frisdrank, water is beter)
        Tel een je kcal/eiwitten/kh/vetten dan kunnen we beter kijken
        Sinds 03-01-2013 aan insannity programma begonnen dit doe ik dagelijks waardoor ik soms niet ga fitnessen. dus je kan zeggen dat ik op gemiddeld 3dagen 2 x sport. dus fitness en insannity.

In het weekend eet ik soms een pizza of shoarma en ook weleens wi brood met kaas of tonijn. In het weekend sport ik sowieso op beide dagen(af en toe een junk kan best, elke dag sporten is imo minder slim)

Ik hoop dit vol te houden en ik weet dat ik doordeweeks meer moet gaan eten,(klopt) maar omdat ik zo inspiratieloos ben weet ik het soms niet.

Het kan zijn dat ik nog wat dingen vergeten ben te vertellen, maar ik voel me als ik een week dit doe niet slecht en heb ook vaak geen hongergevoel in de middag.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties. ik zal deze post de komende 2 maanden bijhouden. en kijken of het nou echt haalbaar is dat ik naar de 88kg kan(alles kan, maar focus niet teveel op een gewicht maar op een bepaald fysiek, met 100 kilo kan je er goed uitzien hoor). en dan niet eens denkend aan een sixpack in mijn ogen nu is dat onmogelijk dat ik dat ooit ga krijgen(waar een wil is is een weg).
        Ik ga in iedergeval proberen naar te streven. (niet proberen maar doen)

Alvast bedankt
        zie rode tekst

Comment

Bedankt voor de reacties tot nu toe.

Is het dan handig als ik krachttraining ga doen om alleen maar fullbody te trainen? of 2 spiergroepen per training?

en wat is een effecientere manier om te verbranden licht(veel herharlingen of zwaar (minder reps)?

En qua tabattas is het zeker een goede aanvulling die probeer ik vaker te doen. het is een zware 4 minuten.

En waarom ik altijd naar de appel grijp is omdat het echt makkelijk te eten en mee te nemen zondere enige voorbereiding. heb je sugesties wat nog meer makkelijk is om te eten? ook wanneer je tussendoor aan het werk bent?

ik moet voor mezelf nog wel een overzichtelijke voedingschema maken.

is het op deze tempo 17 kg in 60dagen te behalen?

Thanks everybody..

Comment

Ik zou fullbody doen.
            Makkelijke dingen, tja kwark,tonijn, nootjes,eiwitrepen..
            Focus je aub niet op die 17kilo, dat kan maar is het goed, je komt door trainen ook weer massa aan, ik ben liever 110kilo met 14%vet dan 88kilo met 20% vet.

Comment

Ik zou asap met je voedingsschema beginnen. Vet verliezen doe je vooral met je voeding.

Comment

Succes iig.
                keep the focus going!

Comment

Neem de adviezen van de kenners hier ter harte.

En verder: knop om en doen! 'Proberen' doen al die andere mensen in januari in de sportschool die je daarna nooit meer ziet. het is in mijn sportschool ook opeens drukker met goede voornemens...

En zoals altijd: geduld hebben en volhouden(!)

Succes!
                  Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Hoi allemaal..

Ik merk tot nu toe wel een verschil nu ik die insannity workout doe. Je gaat echt kapot en het vraagt veel van je spieren. Ik voel nu al na 6 dagen dat mijn broek lekkerder zit. wat ik nu eigenlijk doe is eerst 20 min krachtraining te doen en daarna die insanityworkout. het schijnt toch dat je na 20 minuten pas vet verbrand?

Ik zal over een week mijn gewicht weer posten in dit tempo. En ik ben ook van mening dat je niet alleen naar het gewicht moet kijken maar ook naar je spiermassa. maar als je afvalt geeft het me weer motivatie.

Daarnaast heb ik een vraag over de eiwittenshake dit ik neem. dit is whey isolaat. maakt het voor mij of ik overga naar een andere why die oneindig veel smaken heeft? vooral met de intentie om af te vallen?

alvast bedankt voor jullie input.

Comment

Originally posted by Brombeer View Post
                      Hoi allemaal..

Daarnaast heb ik een vraag over de eiwittenshake dit ik neem. dit is whey isolaat. maakt het voor mij of ik overga naar een andere why die oneindig veel smaken heeft? vooral met de intentie om af te vallen?

alvast bedankt voor jullie input.
                      Zolang het isolaat is maakt dat niet uit. Heb je een fatsoenlijk voedingsschema gemaakt of niet? Dat wat hierboven staat is namelijk veel te weinig voedsel
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Whey heeft geen bal zin als je geen voedingsschema hebt.

Comment

TIP: Dexaprine niet combineren met eten, word je kotsmisselijk van... 20/30 min wachten dan pas je eerste voeding na binnen werken

Neem wel even wat eten voor je training?
                          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Voeding kan veel beter. Moet je eens zien hoe je fysiek en training dan vooruit knalt, en hoeveel
                            Makkelijker het dan is om vol te houden.
                            En niet blind staren op je gewicht, laat je vet meten met een huidplooimeter
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Succes kerel! 1 tip: zorg ervoor dat je plezier krijgt in krachttraining. Het is best een voorrecht dat je de tijd/mogelijkheid hebt om elke dag te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X